Por. číslo |
Druh a názov aktivity |
Cieľ aktivity |
Trieda |
Termín |
Zodpovedný pedagogický zamestnanec |
1. |
ZRŠ
|
Slov. + maď |
Sept. |
Všetky pedagogický zamestnanci
|
|
2. |
Deň úcty k starším |
Používa prosbu, pozdrav, ospravedlnenie vzhľadom na aktuálnu situáciu |
Slov. + maď |
Okt. |
Všetky pedagogický zamestnanci
|
3. |
Hallowen |
Vníma atmosféru regionálnych sviatkov |
Slov. + maď |
Okt. |
Všetky pedagogický zamestnanci |
4. |
Výstava jesenných prác |
Rozpoznáva rôzne prírodné materiály U1 |
Slov. + maď |
Nov. |
Všetky pedagogický zamestnanci |
5. |
Mikuláš , čakámeŤa medzi nás |
Aktívne sa zúčastňuje osláv, sviatkov a rozumie ich podstate U3 |
Slov. + maď |
Dec. |
Všetky pedagogický zamestnanci |
6. |
Vianoce sú keď SME SPOLU |
Aktívne sa zúčastňuje osláv, sviatkov a rozumie ich podstate U3 |
Slov. + maď |
Dec. |
Všetky pedagogický zamestnanci |
7. |
Zimné radovánky |
Aktívne sa zapája do hier na snehu |
Slov. + maď |
Január |
Všetky pedagogický zamestnanci |
8. |
Návšteva 1. roč ZŠ |
|
Slov. + maď |
Január |
Gerenyiová, Šikorová, Papp |
9. |
Fašiangy –Karneval
|
Vníma atmosféru regionálnych osláv, sviatkov |
Slov. + maď |
Febr. |
Všetky pedagogický zamestnanci |
10. |
Marec – Mesiac knihy |
Rozpozná, kde je v knihe uvedený názov a autor knihy |
Slov. + maď |
Marec. |
Všetky pedagogický zamestnanci
|
11. |
ZRŠ |
|
Slov. + maď |
Marec |
Všetky pedagogický zamestnanci |
12. |
Svetový deň Zeme , vody |
Poznať význam vody pre rastliny, živočichy, človeka Pozorovať, vnímať prírodné javy a podmienky zmeny (svetlo, tiene a pod . ) |
Slov. + maď |
Apríl- Máj |
Všetky pedagogický zamestnanci
|
13. |
Veľká noc |
Aktívne sa zúčastňuje osláv, sviatkov a rozumie ich podstate U3 |
Slov. + maď |
Apríl |
Všetky pedagogický zamestnanci |
14. |
Deň mlieka |
Identifikuje rôznorodosť živočišnej ríše U3 |
Slov. + maď |
Máj |
Všetky pedagogický zamestnanci |
|
|||||
15. |
Deň matiek
|
Aktívne sa zúčastňuje osláv, sviatkov a rozumie ich podstate U3 |
Slov. + maď |
Máj |
Všetky pedagogický zamestnanci |
16. |
Exkurzia do lesa |
Porovnáva živočichy podľa pozorovateľných javov |
Slov. + maď |
Máj+ jún |
Všetky pedagogický zamestnanci |
17. |
Evička nám ochorela |
Opíše základné fyziologické funkcie ľudského tela U3 |
Slov. + maď |
jún |
Kissová, Gerenyiová |
|
|||||
|
|
|
|
||
18. |
Rozlúčka predškolákov |
Aktívne sa zúčastňuje osláv, sviatkov a rozumie ich podstate U3 |
Slov. + maď |
jún |
Všetky pedagogický zamestnanci |
19. |
Školský výlet |
Spoznáva niektoré historické lokálne objekty |
Slov. + maď |
jún |
Všetky pedagogický aj nepedagogický zamestnanci |
20. |
MDD |
Aktívne sa zúčastňuje osláv, sviatkov a rozumie ich podstate U3 |
Slov. + maď |
jún |
Všetky pedagogický zamestnanci |
|
|
|
|
|